2012/08/14

Summer favourite nail polishes

 
Miluju laky na nehty a doma mám už slušnou sbírku. Ukážu vám 3, které nejčastěji nosím teď v létě a zároveň je zrecenzuji.

 
1. MISS SPORTY CLUBBING COLOUR - odst. 343
Tenhle je můj úplně nejoblíbenější. Na fotkách to moc nejde vidět, ale je to krásně sytá barva, na nehtech neonově korálová. Laky od Miss sporty mám z těch z drogerie asi nejradši, ale je škoda, že nemají větší výběr barev. Stačí dát 1-2 vrstvy. Lak stojí jen 49 Kč/7 ml, takže ho rozhodně doporučuju. 
2. ESSENCE MULTI DIMENSION - odst. Replay
Řada laků Multi dimension už není k dostání, nicméně stejný odstín nabízí i řada Colour&go. Je to taková tmavší mint. Tahle řada byla vcelku kvalitní, takže také stačí dát 1-2 vrstvy laku a proto ho nosím tak ráda.
3. FLORMAL - odst. 420
Původně jsem si chtěla koupit neonový lak z American Apparel, ale neměla jsem k tomu přiležitost. Proto jsem byla ráda, když jsem objevila tento v drogerii Teta (dá se koupit i v parfumeriích Douglas). Je to neonově žlutá barva, na fotkách to nejde moc vidět. Krytí není úplně nejlepší, vždy lakuji alespoň 3 vrstvy. Vzhledem k odstínu, který není moc dostupný a příznivé ceně 75 Kč/11 ml vám ho doporučuji.

Jaké laky nosíte nejraději v létě vy?:)
K.

13 komentářů:

  1. Taky mám úchylku na laky:) Na blogu mám zrovna článek o nehtech, tak mrkni, třeba Tě zaujme;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já žluté nehty moc nemusím, ale ty další dvě barvičky mě baví :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si už vytvořila sbírku, ale pořád mi další barvy chybí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, mám jich doma asi 90,ale potřebovala bych jich ještě několikrát tolik :D

      Vymazat
  4. já moc s miss sporty docela blbé zkušenosti, ale asi to záleží :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nad tou žlutou bych asi uvažovala, ale do těch ostatních bych šla! :)

    OdpovědětVymazat
  6. od miss sporty mám jeden lak, stříbrný, sice si musím dát více vrstev, ale je můj oblíbený :)

    OdpovědětVymazat
  7. pekné laky:) pozývam ťa ku mne na blog o giveaway o knížku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou krásně barevné! Pořád se nějaké výrazné barvičky bojím, už dlouho ale nějaký světlounce žlutý vyhlížím. :-) A moc Ti děkuji za komentář na mém blogu! ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. tak podobne farby ficia v lete aj u mna :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já teda nijak nerozlišuju 'letní' a 'zimní' barvy. Nehty si nalakuju podle nálady a je mi jedno, jestli je venku třicet stupňů nebo jestli padá sníh:)
    Každopádně já ze všech laků nejvíc používám nude lak. Hodí se ke každému oblečení a vypadá přirozeně:)
    Z tvých laků se mi líbí mint lak:)

    OdpovědětVymazat